شبنم بـیـقـرار

بـیـقـرار درانـتـظـار طـلـوع آفـتـابــــ

شبنم بـیـقـرار

بـیـقـرار درانـتـظـار طـلـوع آفـتـابــــ

شبنم بـیـقـرار

شعلگی ریشه در زمین داشتن و سر بر آسمان ساییدن است...
زمینی بودن و چشم به آسمان داشتن...

اما همان لحظه که شعله در اوج به سر می برد
لحظه مرگ اوست!
و چه خوش است مرگ برای آرمان...

چه بی قرار است دل شعله برای پرواز و چه زبانه می کشد!
زبانه های آتش، نه از برای حرارت، که برای سوختن در حسرت پرواز است

نگاه شعله به آسمان است...
اما پابند زمین...

=======================

زمانی شعلگی بودم و دلی بیقرار، اما...
فهمیدم حتی گرما و میل به بالا رفتن هم از آفتاب وجود مولایم است. پس شبنم شدم...
اشک شب انتظار
شاید روزی، در جایی، نگاه آفتاب پشت ابر، که دیگر پشت ابر نبود (ان شاء الله) مرا دید و گرمای تبخیر برای وصل به خود، داد!
تا نیایی گره از کار بشر وا نشود...

=======================

پرواز کردن، ربطی به بال ندارد....
دل می خواهد...
ولی به وسعت آسمان...
دل را باید آسمانی کرد....

=======================

با تعریف و تمجید و احسنت و عالی بود و... به شدت برخورد میشه! لطف کنید که این دست نظرات رو نذارید چون حتی عدم نمایشش هم هیچ کمکی به نویسنده نمی کنه! من واقعا اذیت می شم وقتی این دست نظرات رو می بینم! کلی باید با خودم کلنجار برم! من ضعیفم تعریف شما روی من اثر میذاره! به خدا این کار برای من خوب نیست! دوستم باشید و برام کمک...ممنون

=======================

دیگه از این به بعد نظرات جز در موارد لازم جواب داده نمیشه. تایید میشه ولی جواب داده نمیشه! مگر این که سوال خاصی بپرسن و یا کار واجبی باشه. یا حرف خاصی زده بشه که به بحثی دلچسب منجر بشه.

همه برام به شدت محترم هستن اما این کار الان برام لازمه.

=======================

خیلی از پست های وبلاگم شاید اونقدر که باید گویا نباشه ولی توی جوابام به کامنتا حرف توی پست رو توضیح میدم. چون من آدمی هستم که حرفم رو توی گفتکو میتونم بزنم. اگر دلتون خواست دقیق متوجه منظورم از پستی بشید لطفا کامنتا رو و جوابشون رو هم بخونید. ولی تا قبل از اون در مورد پست قضاوتی نکنید!

=======================

اللّهم وفّقنا لما تحبّ و ترضی

آخرین مطالب
۲۲
خرداد ۹۶

اینقدر حرف از رحمت خدا زدم...

دیروز رو میگم.

توفیقه ها!!

خوشحالم.

ذکر بود دیگه!

احساس می کنم وقتی از خدا حرف بزنیم برای خود خدا، حتی اگه اختلاف سلیقه هم با طرفت داشته باشی؛ بیشتر دلت به سمت اون آدم معطوف میشه...

و این که هرچی بیشتر از یه چیزی حرف بزنیم بیشتر خودمونو توی فضای اون چیز قرار میدیم؛ شاید بشه گفت همون قانون جذب...شاااید!

خب من همش حرف رحمت خدا رو زدم و بهش فکر کردم. منتظرم که یکی از جلوه های رحمت خدا رو خیلی واضح ببینم. اونم بغیر حساب.

البته که ما همش در دریای رحمت خدا شناوریم ولی یه چیز خاص دلم میخواد...


پ.ن: چیه مگه؟! ما این طوری با خدا حال میکنیم! خودمون میگیم چی برامون بفرسته! گوش میده... خیلی مهربونه! :)

پ.ن: هر وقت دلتون گرفت برید با یه بچه بازی کنید! خودتون نه ها! با بچه بازی کنید. حالتون خوب میشه...مطمئن باشید.


بعدا نوشت: گفتم دلم یه چیز خاص میخواد ها! اصلا حواسم نبود فردا شب، شب قدره! خاص تر از این؟


لیلة القدر خیر من الف شهر!!!

این رحمت بغیر حساب خداست! خدا رو شکر...واقعا خدا رو با تمام وجود شکر.

دعای فردا شب و شبهای قدر دیگر ان شاء الله ظهور آقا و مولامون صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.


نظرات  (۱۱)

۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۲ دچـــــ ــــــار
فقط آیس پک :))
به به ان شاا... همیشه تو رحمت خدا کیف کنی:)
من بچه بازی رو به با بچه بازی کردن ترجیح میدم:))
یاعلی
پاسخ:
هممون توی دریای رحمت خدا شناوریم! فقط من نیستم!!!
:))

علی یارت.
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۲۰ صحبتِ جانانه
مبارکه ایشالا
پاسخ:
چیی؟؟؟!!!
خوش به سعادتتون :)
پاسخ:
سعادت؟!

چیز خاصی نیست که فقط شامل حال من شده باشه! شما هم که هم بحث ما بودید!
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۸ سام نجفی نیا
+++
خب سعادت که فقط شامل یه نفر نمیشه که! :)
نظرم رو در مورد صحبتهاتون تو پست گفتم دیگه.
صرف نظر از سابقه م در اون بحث! خخخخ!
میگم خوش به سعادتتون که تونستید در مورد رحمت حرف بزنید و انشالله که خدا هم رحمتش رو بیش از پیش بر شما جاری کنه.
:)
پاسخ:
درسته. من گمان کردم که منظورتون فقط متوجه منه. :)
خیلی التماس دعا
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۰ صحبتِ جانانه
همین حال و احوال که کردید و پیدا کردید
پاسخ:
ممنون

سلام
ماهم التماس دعا داریم .
یاعلی
پاسخ:
سلام
آخر رحمت خدا یا غفران خدا
کدوم رو می خواهید
پاسخ:
چون که صد آید نود هم پیش ماست...

چقدر ناراحتم از ماه رمضونم خوب استفاده نکردم
این مشغولیت های معمولی
این امتحان ها....
البته هر جا کار درست و برای رصای خدا انجام بدی قبوله ولی خب دلم میخواست ابوحمزه میخوندم،دعاهای خوشگل سحر،مناجاتها....
دوست داشتم خیلی بیشتر ب خدا نزدیک میشدم،دوست داشتم رفیق بشیم...یکم لذت صدازدنش رو حس کنم،لذت التماس کردن ازش،لذت بوییدنش...
دعامون کن تو این مابقی بهترین ماه....
پاسخ:
ان شاء الله که هر لحظه بیشتر از زندگی مون برای بندگی خدا استفاده کنیم ولی از کجا میدونی جات پیش خدا کجاست؟ دل که معیار نیست!
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۲۴ شرمندهٔ یابن الحسن
التماس دعای شدید
پاسخ:
محتاجیم به دعا

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.