شبنم بـیـقـرار

بـیـقـرار درانـتـظـار طـلـوع آفـتـابــــ

شبنم بـیـقـرار

بـیـقـرار درانـتـظـار طـلـوع آفـتـابــــ

شبنم بـیـقـرار

شعلگی ریشه در زمین داشتن و سر بر آسمان ساییدن است...
زمینی بودن و چشم به آسمان داشتن...

اما همان لحظه که شعله در اوج به سر می برد
لحظه مرگ اوست!
و چه خوش است مرگ برای آرمان...

چه بی قرار است دل شعله برای پرواز و چه زبانه می کشد!
زبانه های آتش، نه از برای حرارت، که برای سوختن در حسرت پرواز است

نگاه شعله به آسمان است...
اما پابند زمین...

=======================

زمانی شعلگی بودم و دلی بیقرار، اما...
فهمیدم حتی گرما و میل به بالا رفتن هم از آفتاب وجود مولایم است. پس شبنم شدم...
اشک شب انتظار
شاید روزی، در جایی، نگاه آفتاب پشت ابر، که دیگر پشت ابر نبود (ان شاء الله) مرا دید و گرمای تبخیر برای وصل به خود، داد!
تا نیایی گره از کار بشر وا نشود...

=======================

پرواز کردن، ربطی به بال ندارد....
دل می خواهد...
ولی به وسعت آسمان...
دل را باید آسمانی کرد....

=======================

با تعریف و تمجید و احسنت و عالی بود و... به شدت برخورد میشه! لطف کنید که این دست نظرات رو نذارید چون حتی عدم نمایشش هم هیچ کمکی به نویسنده نمی کنه! من واقعا اذیت می شم وقتی این دست نظرات رو می بینم! کلی باید با خودم کلنجار برم! من ضعیفم تعریف شما روی من اثر میذاره! به خدا این کار برای من خوب نیست! دوستم باشید و برام کمک...ممنون

=======================

دیگه از این به بعد نظرات جز در موارد لازم جواب داده نمیشه. تایید میشه ولی جواب داده نمیشه! مگر این که سوال خاصی بپرسن و یا کار واجبی باشه. یا حرف خاصی زده بشه که به بحثی دلچسب منجر بشه.

همه برام به شدت محترم هستن اما این کار الان برام لازمه.

=======================

خیلی از پست های وبلاگم شاید اونقدر که باید گویا نباشه ولی توی جوابام به کامنتا حرف توی پست رو توضیح میدم. چون من آدمی هستم که حرفم رو توی گفتکو میتونم بزنم. اگر دلتون خواست دقیق متوجه منظورم از پستی بشید لطفا کامنتا رو و جوابشون رو هم بخونید. ولی تا قبل از اون در مورد پست قضاوتی نکنید!

=======================

اللّهم وفّقنا لما تحبّ و ترضی

آخرین مطالب
۲۷
خرداد ۹۶

شاید تصمیم گیریهام جوگیری باشه و به نظر در حد اون تصمیم نیام. ولی من یه ماموت منقرض شده م. درسته که تصمیماتم ممکنه منو به سمت انقراض ببره ولی من در هرصورت فقط میتونم ماموت باشم نه هیچ موجود دیگه ای...حتی اگه اون موجود بهتر از من بتونه زندگی کنه ولی من اگر مثل اون موجود رفتار کنم دیگه از زندگیم لذت نمیبرم... من فقط میتونم خودم باشم و تنها این حد از صداقت با خودم میتونه باعث سبکی روحم بشه.


دوست ندارم با عذاب وجدان زندگی کنم...

۹۶/۰۳/۲۷
شبنم بیقرار

تصمیم

عذاب وجدان

ماموت

نظرات  (۸)

حالا چرا ماموت؟؟
قشنگ بود
یاعلی
پاسخ:
چون منقرض شده...
انقراض یک موجود یعنی اون موجود نتونسته با شرایط جدید و دنیای جدید کنار بیاد...
ماموت منقرض شده دیگه چه مدلشه؟
وجه شبهش با تو چیه؟
:)
پاسخ:
مدل باحالیه..من اولین بار که شنیدم اتفاقا خوشم اومد! :)

این که مثلا یعنی نمیتونم با شرایط دنیای جدید کنار بیام و تعداد کسایی مثل من کمن.
ماموت که خیلی خوبه

خب گودزیلا هم منقرض شده:))
موجوداتی که مقداری سازگاری بیشتر داشته باشن احتمال حیاتشون بیشتر مثل خرچنگ نعل اسبی که بهش میگن فسیل زنده، میلیون ها سالها تغییرات کمی داشته و سازگاریش بالاست:) سازگاری خیلی هم بد نیستا:) سازگارتر باش:)
یاعلی
پاسخ:
منظورت از گودزیلا دیناسوره؟ چون گودزیلا اصلا از اول نبوده که بخواد منقرض بشه یانه! :)))

تا جایی که بشه چشم.
خب گودزیلا تقریبا همون دایناسوره دیگه:))
واقعا اسم دایناسور تو ذهنم نیومد اول:))
یاعلی
پاسخ:
کنکور داری شما؟! :)

عیب نداره..زنعمو جان چه طورن؟! :)))

علی یارت عزیزم
بله:) خیلی ضایع شدم؟:))
ای بابا:)))
یاعلی
پاسخ:
نه. پیش میاد! :))
حالا مگه توی کنکور در مورد دایناسورا یا گودزیلا می پرسن؟! :))

علی یارت
عالیه
یاد حرف شهید پیچک افتادم



التماس دعا
سربزنید

پاسخ:
جدا؟ کاش اصل حرف ایشون رو اینجا میذاشتید.
محتاجیم به دعا.
من به وبلاگ شما(سلسبیل) سر  زدم گفت همچین وبلاگی نیست!!!
نع بابا همینا هم که میپرسن زیادیه:))
راجع به این که اول کدوم موجود بوده بعد تکامل پیدا کرده و چی به وجود اورده آره میپرسن:((

پاسخ:
زمین . زیست؟! :)


ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.